Slāpekļa izmantošana uzpildei riepās

Slāpekļa pielietošanai automasīnu riepu atmosfēras veidā ir gara vēsture. Un tas ir lielakā mērā saistīts ar drošāka automašīnas ekspluatācijas varianta meklēšanu.

Šai tehnoloģijai ir gan piekritēji gan pretinieki, bet gan vienie gan otrie piekritīs tam, ka drošība - ir augstāka par visu, un kā slāpekļa pielietošana - nav nakotnes tehnoloģija, bet tagadnes fakts. Šodien slāpekļa pielietošana riepās ir norādīta tehniskas prasībās sporta sakišu  visādu līmeņu un visu transporta veidu pasākumu organizēšanai. Arī tādas kompanija kā Mercedes Benz, Ford un citas izlaid jaunas automašīnas ar uzpildītām ar slāpekli riepām. Daudzas pasažieru un kravu pārvadāšanas transporta kompānijas iekļauja slāpekļa pielietošanu savu uznēmumu tehniskās prasībās. 

Pie tam, visi ELME MESSER GAAS darbinieki Latvijā lieto transportu tikai ar slāpekli riepās. 

Ko tad sniedz slapeklis?

Rekomendējams biežums spiediena pārbaužu riepās, kas ir uzpildītas ar gaisu - 1 reize 2 nedēļās, ar slāpekli - 1 reize 6 nedēļās.

Trīs reizes rētāk pārbaudam spiedienu riepās!

Uzpildot ar slāpekli ir mazāka korozija riepā, kordā un diskā, pateicoties skābekļa un mitruma neesamībai.

Attiecīgi riteņa ilgmužība kopumā palielinājas uz  25%!

Slāpekļa molekula un 4 reizēs lielāka par skābekļa molekulu.

Mikro defektu gadījumā riepu un korda kontaktā un patī riepas struktūrā, slāpeklis veido daudz mazākas noplūdes un attiecīgi ekonomē degvielu!

Slāpeklis gandrīz neietekmē uz spiediena maiņu ritenī atkarībā no apkārtējās vides temperatūras izmaiņam. Šī īpašība īpaši vertīga temperatūras kritumu gadījumā un normālos apstākļos bet ar agresīvu braukšanu. 

Sāmērā maz risku riepu pārravumam un stabili labi radītāji riteņa saķere ar ceļu braukšana, manevru un bremzēšanas laikā!

Pārdūrot beskameras riepu, slāpeklis nodrošina drošu (bez sprādziena un liesmas), lēnu spiediena samazināšanu ritenī.

Tās ļauj droši apstāties vai nelielu caurdūrumu gadījumā turpināt kūstību!

Slāpeklis pateicoties labākām nekā gaisam dempfera īpasībām, veido papildus amortizācijas efektu.

Tas sniedz lielāku komfortu un drosību braucienos!

Agresīvas braukšanas apstākļos vai bremžu sistēmas paķīlēšanas gadījumā, skābeklis, gaisa skābeklis iestājās ķēdes reakcijā un notiek pneimatiskais sprādziens temperatūras un spiediena pieuguma dēļ.

Slāpeklis samazina pneimatiska sprādziena un liesmas izveidošanas iespējamību!

Kā ietekmē riepas uzpildes līmenis un kontakta plankuma lielumu.

 

Stipri nolaists

spiediens

Pareizs

spiediens

Pārpumpēta

riepa

     

Kā ietekmē kontaka plankuma platums uz degvielas patēriņu

 

Pārpumpēšanas procents Nodilšanas procents Degvielas patēriņš

 

 

     SUPER PIEDĀVĀJUMS
    Pienācis laiks maksāt
    nomas maksu par
    baloniem ?

   

  

   PILNA INFORMĀCIJA

   PAR GOST BALONU
   APMAIŅU

 

  

 

 Globalais web
 www.elmemesser.eu